El Tricicle a l'"APM?"
Aquesta setmana, la secció de "la televisió és cultura" rep uns convidats de luxe, els membres del Tricicle. A més, l'homo APM? assisteix a la "mani" del 29-S.
Els membres de Tricicle diran tot el que pensen sobre la tele a la secció "La televisió és cultura" a l'"APM?" d'aquest dimarts. Veurem com l'Homo APM? es va infiltrar en la manifestació de la vaga general del 29-S a Barcelona davant l'estupefacció dels piquets informatius.
D'altra banda, vibrarem amb el tràiler d'"Avotar" sobre les eleccions catalanes, Montilla serà protagonista d'un anunci ben conegut, Belén Esteban ens explicarà què és un espermatozoide i comprovarem que els Borbons saben caure bé. Tot això, i molt més, en un programa de 22 minuts amb el bo i millor de l'actualitat i la televisió.
L'"APM?" va néixer com un especial el 14 de juliol del 2004, però els bons resultats d'audiència –una mitjana de 595.000 espectadors i una quota de pantalla del 23,2%– en van afavorir la continuïtat. El 2004 va passar a ser un espai setmanal de 20 minuts, amb una quota de pantalla del 25,1% i una audiència mitjana de 679.000 espectadors.
Del novembre al juliol del 2006 va tenir una audiència mitjana de 626.000 espectadors i una quota de pantalla del 22,3%. L'"Alguna pregunta més?" de TV3, en la quarta temporada, es va consolidar en el prime time amb un share superior al 20% i una audiència mitjana de 617.000 espectadors. L'any passat va tenir una audiència mitjana del 20,4 de share.
L'"APM?" té més 245.000 admiradors al Facebook, és la pàgina amb més admiradors de la CCMA, i té més de 300 seguidors al Twitter.
D'altra banda, vibrarem amb el tràiler d'"Avotar" sobre les eleccions catalanes, Montilla serà protagonista d'un anunci ben conegut, Belén Esteban ens explicarà què és un espermatozoide i comprovarem que els Borbons saben caure bé. Tot això, i molt més, en un programa de 22 minuts amb el bo i millor de l'actualitat i la televisió.
L'"APM?" va néixer com un especial el 14 de juliol del 2004, però els bons resultats d'audiència –una mitjana de 595.000 espectadors i una quota de pantalla del 23,2%– en van afavorir la continuïtat. El 2004 va passar a ser un espai setmanal de 20 minuts, amb una quota de pantalla del 25,1% i una audiència mitjana de 679.000 espectadors.
Del novembre al juliol del 2006 va tenir una audiència mitjana de 626.000 espectadors i una quota de pantalla del 22,3%. L'"Alguna pregunta més?" de TV3, en la quarta temporada, es va consolidar en el prime time amb un share superior al 20% i una audiència mitjana de 617.000 espectadors. L'any passat va tenir una audiència mitjana del 20,4 de share.
L'"APM?" té més 245.000 admiradors al Facebook, és la pàgina amb més admiradors de la CCMA, i té més de 300 seguidors al Twitter.

