En contraposició al FOMO, el JOMO celebra tot el contrari: la desconnexió i el fet de no actuar.
ESCOLTA-HO ARA

Hi ha persones que conviuen amb tensió, bloqueig, desconnexió i dificultat per al plaer, vergonya corporal o una sensació persistent d'estar en alerta, sense acabar d'entendre del tot què els passa. El programa analitza algunes possibles causes d'aquests desequilibris, amb Xavier Serrano, psicòleg i sexòleg.
No tenim capítols disponibles d‘aquesta temporada