El "Com si fos ahir" i "El matí de Catalunya Ràdio" són els programes més vistos i escoltats en directe i a la carta la primera setmana de la temporada
El "Com si fos ahir" i els telenotícies, els més vistos en directe i a la carta
El "Com si fos ahir", torna com el programa més vist en directe i a la carta, amb 345.500 reproduccions i 87.000 usuaris únics. Un 12% més d'audiència del que va registrar la setmana d'estrena de la temporada anterior.
A més, els quatre vídeos més vistos a la carta també són de la sèrie de sobretaula de TV3.
El "TN cap de setmana" és el segon programa més vist en directe i a la carta, amb 59.500 usuaris únics i 104.581 reproduccions, un 26% més d'audiència que la mateixa setmana del 2022.
Al rànquing dels programes més vistos a la carta, segueixen a "Com si fos ahir" el "Crims", amb 207.320 reproduccions, i "El paradís de les senyores", amb 196.616 reproduccions.
Els telenotícies, amb el "TN vespre" al capdavant, amb 32.868 usuaris únics; seguit del "TN migdia", amb 31.866 usuaris únics, i el "TN comarques", amb 22.848 usuaris únics, són els programes més vistos en directe.
El "TN vespre" i el "TN migdia" s'enduen totes les reproduccions de les 10 emissions més vistes en directe.
També, el SX3 ha incrementa la seva audiència un 37% respecte l'inici de la temporada anterior. I situa "One piece", amb 83.900 reproduccions, "Titó", amb 64.800 reproduccions, i "MIC", amb 39.900 reproduccions, entre els 10 programes més vistos a la carta.
En total, el consum de vídeo és un 32% superior al de la primera setmana de la temporada 2022-2023.
"El matí de Catalunya Ràdio" i "El búnquer" lideren contundentment els més escoltats
El programa més escoltat en directe i a la carta ha estat "El matí de Catalunya Ràdio", amb 54.669 usuaris únics i 176.069 reproduccions. L'estrena de la nova temporada de "El búnquer" supera a "Crims" com el més escoltat a la carta, amb 56.496 reproduccions.
El "Tot costa", amb 25.841 usuaris únics, augmenta un 3,2% la seva audiència i es situa en la segona posició del rànquing dels programes més escoltats. I completa el podi "El suplement", amb un creixement del 48,9% i 23.909 usuaris únics.
Els quatre àudios més escoltats són capítols de "El búnquer". I el vídeo més vist a les xarxes socials ha estat l'entrevista de "Que no surti d'aquí" a l'actriu Úrsula Corberó, amb gairebé 755.000 reproduccions a Instagram.
Per la seva banda, "La tarda de Catalunya Ràdio" ha incrementat la seva audiència en un 12% respecte a la temporada anterior i es situa en la cinquena posició dels programes més escoltats, seguit del programa d'estrena "Que no surti d'aquí".
#AudiènciesTV3
