
Estafa més de 20.000 euros a una dona de 72 anys fent-se passar per tècnic de tractament d'aigües
Un home de 24 anys ha estat detingut a Vilassar de Mar acusat d'un presumpte delicte d'estafa, en una operació conjunta de la policia local i els Mossos d'Esquadra.
La detenció s'ha fet arran de la denúncia d'una dona de 72 anys que va explicar als policies que rebia de manera periòdica visites de dos suposats treballadors d'una empresa de tractament de l'aigua. Li exigien pagar en efectiu 3.500 euros per cada revisió feta.
La víctima va començar a sospitar dels falsos operaris quan, després de dos anys, no havia rebut cap justificant dels pagaments fets ni cap còpia de contracte amb l'empresa subministradora. En aquest període, la dona havia entregat més de 20.000 euros als dos presumptes estafadors. Alhora, va explicar que aquell mateix dia esperava la visita d'un dels suposats tècnics.
Els agents van decidir esperar-lo a casa de la víctima de l'estafa. Quan l'home va arribar, el policies li van requerir que s'identifiqués i mostrés el contracte de manteniment pel qual pretenia cobrar els 3.500 euros a la denunciant.
Com que no va poder acreditar cap document, ni la pertinença a l'empresa que deia representar, se'l va detenir acusat d'un delicte d'estafa.
Els agents van comprovar, a més, que l'aparell de tractament de l'aigua potable que havien col·locat a casa de la presumpta víctima de l'estafa només estava connectat a la xarxa d'aigua corrent i no hi feia cap depuració.
El detingut ha passat a disposició judicial davant el jutjat de guàrdia de Mataró.








