Rècords del prime time i digital, en un novembre que TV3 torna a liderar

TV3 és líder del novembre, amb una quota del 14,8%, la segona millor quota mensual de l'any, i amb la diferència més àmplia respecte al segon classificat des de l'octubre del 2020. TV3 lidera la franja del day time i del prime time amb contundència, a 8,9 punts de la segona cadena. És la quota més alta des de l'octubre del 2019. Aquest novembre fan rècords el "Joc de cartes", el "Sense ficció", el "Polònia", el "Crims" i el "Cuines". TV3 continua sent la cadena generalista més ben valorada qualitativament, amb un 8,3. Esport3 fa el millor novembre des del 2016 i és la cadena més ben valorada qualitativament.
9 min

TV3 ha tornat a acabar el mes líder d'audiència, segons dades de Kantar*. Aquest novembre, TV3 ha aconseguit una quota del 14,8%, la segona millor quota mensual de l'any, i registra la diferència més àmplia amb el segon classificat des de l'octubre del 2020, Antena3, a 4,2 punts. I ha superat per 5,6 punts la tercera, Telecinco.

TV3 lidera la franja del day time, amb un 13,8%, a 2,4 punts de la segona, Antena3, i lidera la franja del prime time de manera contundent, amb una quota del 18,8%, i supera per 8,9 punts la segona classificada, Antena3. És el millor prime time des de l'octubre del 2019.

TV3 ha liderat l'audiència 28 dies dels 30 del mes de novembre i el rànquing dels programes més vistos del dia en 28 ocasions. Sempre ho ha fet amb un telenotícies, excepte tres dies que ho va fer amb "Crims" i un dia amb "Joc de cartes".

També és la cadena generalista més ben valorada al novembre al panel de GfK**, amb un 8.3.

Bons resultats dels informatius, líders de totes les edicions

Un mes més, els telenotícies es mantenen líders a totes les edicions i han encapçalat el rànquing dels programes més vistos del dia en 24 ocasions: 17 el "TN vespre" i 7 el "TN cap de setmana vespre".

Vuit dels deu programes més vistos del rànquing del mes són de TV3. El "TN vespre" del 7 de novembre va ser el tercer, amb una quota del 32,1% i 699.000 espectadors, el millor resultat de l'any; el "TN cap de setmana vespre" del 13 de novembre és el cinquè, amb 641.000 espectadors i un 27,9% de quota; el novè va ser el "TN migdia" del dia 21, amb 476.000 espectadors i un 30% de quota; i l'onzè, l'edició del migdia de l'informatiu del cap de setmana del 19 de novembre, amb una quota del 29,4% i 439.000 espectadors.

I, pel que fa al "TN comarques", el del dia 21 va ser el divuitè programa més vist del mes, amb una quota del 28,4% i 349.000 espectadors.

Els informatius de TV3 es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu dels informatius diaris, amb un índex de 8.4, segons el panel de GfK. I el "Més 3/24" és el programa amb més bona valoració: un 9.

Mes amb excel·lents resultats del prime time i de les estrenes

Entre els programes més vistos, a banda dels telenotícies, hi ha espais de totes les temàtiques de la programació de TV3: entreteniment, sèries i documentals.

El quart més vist del mes va ser "Crims", amb la segona part del capítol "Girona-Madrid", del dia 21 de novembre, amb el rècord històric del programa, amb 682.000 espectadors, una quota del 30,2% i una audiència acumulada de 965.000 espectadors. A més, la valoració qualitativa és del 8.7.

"Joc de cartes" registra el segon capítol més vist de la seva història, el dia 30, en què Marc Ribas buscava el millor restaurant informal del Baix Ebre, amb 532.000 espectadors, una quota del 27,5% i una audiència acumulada de 902.000 espectadors, i ocupa el sisè lloc en el rànquing dels més vistos.

"Quan el cor s'atura", l'inici de la campanya de La Marató d'aquest any, se situa en el setè lloc del rànquing, amb una quota del 24%, 498.000 espectadors i una audiència acumulada de 678.000 espectadors. La valoració qualitativa és de 8.7.

"El foraster", amb el capítol en què Quim Masferrer va acabar la temporada, amb 488.000 espectadors i un 23,1% de quota, és el vuitè més vist del mes. I tanca la temporada amb una mitjana de 501.000 espectadors, una quota del 25% i una audiència acumulada d'1.801.000 espectadors. I té una valoració qualitativa de 8.8.

El "Sense ficció" del dia 15, amb el documental "Sagrada Família, el repte de Gaudí", va fer el rècord de la temporada i el tercer més vist de l'any, amb una quota del 23,4%, 453.000 espectadors i una audiència acumulada de 755.000 espectadors i un 8,8 de valoració qualitativa segons GfK,

I el "Polònia" també fa el rècord de la temporada, el dia 24 de novembre, amb 418.000, una quota del 19,8% i una audiència acumulada de 636.000 espectadors. I una valoració segons GfK del 8.6

El "30 minuts" fa un bon mes i tres dels quatre reportatges superen els 340.000 espectadors. El més vist ha estat "Pirineu, un debat pendent", que es va emetre el dia 6 de novembre, amb 350.000 espectadors i un 16,5% de quota.

A la franja del migdia continua destacant el "Cuines", amb Marc Ribas, Gessamí Caramés i Arnau París, que fa tot el mes molt bons resultats. El programa del 30 de novembre va ser el desè del mes, el rècord de la temporada i el tercer més vist de l'any, amb 458.000 espectadors, un 29,5% de quota i una audiència acumulada de 508.000 espectadors.

Entre els més vistos del mes, també destaca "L'està passant", amb Toni Soler, amb una quota del 18,8% i 345.000 espectadors; el "Com si fos ahir", la sèrie de la sobretaula, del dia 25, amb 315.000 espectadors i un 20,3% de quota, i l'"Atrapa'm si pots" continua amb molt bones audiències i el dia 13 va fer un 15% de quota i 314.000 espectadors.

També destaca "La gran pel·lícula" del dia 11, amb "Abans de tu", amb un 16,2% de quota i 272.000 espectadors. I el "Tot són problemes", amb 240.000 espectadors i un 13,6% de quota.

Esport3 millora els resultats

Esport3 fa el millor novembre des del 2016 i és la cadena més ben valorada segons GfK, amb un 8.5.

Aquest mes ha fet molt bon resultat el "Gol a gol". El del dia 8, amb 85.000 espectadors i un 7,4% de quota, ha estat el segon espai més vist del canal aquesta temporada. El que es va emetre el dia 5, va fer una quota del 4,9% i 71.000 espectadors. I també va destacar l'"Onze" del dia 7, amb 58.000 espectadors i un 4% de quota.

I esport3.cat ha fet la millor audiència des del març del 2022, amb 630.200 usuaris únics.

El nou SX3 continua creixent

El SX3 ha tingut més de 2,4 milions de reproduccions de vídeo, un 10% més que el mes passat, en què es va estrenar la renovació del canal, i és la millor dada des del juny del 2020, durant el confinament. A més, 261.500 usuaris únics han visitat el web del SX3.

"Titó", una de les noves propostes del SX3, és el quart programa més vist a la carta per nombre de reproduccions de tot TV3, amb 367.300. I l'"InfoK" és el cinquè més vist, amb 232.000 reproduccions.

L'app del SX3 fa la segona millor audiència mensual de la seva història, amb 41.300 usuaris únics. I a les xarxes socials s'hi han fet 2,2 milions de reproduccions: 141.000 a TikTok, 167.500 a Instagram, 51.000 a Twitter, 1,8 milions a YouTube i 1.200 a Facebook.

Aquest novembre, 1.482.000 espectadors han connectat amb el SX3, Els programes amb més audiència acumulada han estat "Random", amb 323.000 espectadors; "Inazuma Eleven", amb 307.000 espectadors; "El detectiu Conan", amb 283.000 espectadors; l'"InfoK", amb 268.000 espectadors; "Haikyu!", amb 267.000 espectadors; "El MiC i els seus amics", amb 250.000 espectadors; el "El MiC i els seus amics", amb 250.000 espectadors; el "Hoodie", amb 236.000 espectadors; "Dracs: cap a nous horitzons", amb 230.000 espectadors; "Guardians de la nit", amb 226.000 espectadors, i "Titó", amb 183.000 espectadors.

Rècord històric de TV3 a la carta, "Joc de cartes" fa el seu rècord d'audiència digital i el portal de la CCMA rep 4,4 milions d'usuaris únics.

Pel que fa a les audiències digitals, s'han fet 13 milions de reproduccions de vídeo, en directe i a la carta, un 23% més que el novembre de l'any passat i un 13% més que el mes passat.

Rècord històric de TV3 a la carta, amb 9 milions de reproduccions de vídeo a la carta, que superen fins i tot les xifres del confinament. El creixement més important ha estat en la tele connectada, un 18% més que el mes anterior i un 55% més que el novembre del 2021.

"Com si fos ahir" ha estat el programa més vist en nombre de reproduccions, amb 1.400.000 en directe i a la carta. "Joc de cartes" fa el seu rècord d'audiència digital, amb 181.100 usuaris únics en directe i a la carta. I "Crims" és el programa amb més audiència digital, amb 305.000 usuaris únics que han fet 1.100.000 reproduccions. Els dos primers capítols són els vídeos més vistos a la carta de la temporada, "Girona/Madrid", amb 292.800 reproduccions mensuals, i "Madrid/Girona", amb 192.200 reproduccions.

"Planta baixa", amb 109.300 usuaris únics en directe i a la carta, fa la millor audiència des de l'octubre del 2021.

El portal de la CCMA va tenir 4,4 milions d'usuaris únics, un 7% més que el novembre de 2021.

Pel que fa a la cobertura del Mundial de futbol, 279.400 usuaris únics han accedit a l'especial sobre el Mundial de futbol i els continguts relacionats amb 844.000 pàgines vistes.

El Twitch de TV3 i Catalunya Ràdio sobre el Mundial ha tingut una audiència acumulada de 81.600 usuaris únics. El rècord del canal és de 21.291 espectadors, el dimarts dia 29, amb el raid que ha fet Luis Enrique, el seleccionador espanyol.

En l'àmbit de les xarxes socials, la conversa social sobre els programes de TV3 ha generat més de 164.300 missatges a Twitter. El més comentat ha estat "Els matins", amb 27.700 missatges.

(Fonts: *Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen al rànquing amb l'audiència total. **GfK és l'empresa multinacional alemanya d'investigació i anàlisi de mercat que elabora informes sobre les valoracions qualitatives dels espectadors. Algunes de les televisions públiques més importants d'Europa han fet servir l'estudi qualitatiu "Jurat d'espectadors", de GfK, com per exemple la britànica BBC, l'alemanya ZDF, la neerlandesa NPO, la irlandesa RTÉ, la belga VRT, la russa CTC i també la privada britànica ITV. Actualment, a més a més de TV3, la BBC i la neerlandesa NPO continuen fent-lo servir i s'hi han afegit les televisions públiques de Mèxic i de Singapur.)

#audiènciesTV3

Avui és notícia