La Generalitat s'estrena a TikTok per connectar amb el públic adolescent i jove

Té sentit que la Generalitat entri a TikTok?

1 min

"No hem sabut comunicar-ho bé". Aquesta frase la disparen sovint els polítics i és un truc per no haver d'admetre que, si una mesura ha sortit malament, és perquè estava mal plantejada des d'un bon principi.

Que la Generalitat estigui a TikTok és una bona notícia: l'Administració té el deure de ser allà on vagin els ciutadans per poder explicar les seves decisions. I és urgent aturar la desmotivació per la política, que fa estralls sobretot entre els joves.

Ara bé, i tornant al principi: cal preguntar-se si s'ha fet política realment pensant en ells. I no parlo tant de mesures que els afecten directament, que també, sinó d'una manera de fer que els inclogui a ells com a actors. Que els involucri.

Només si se'ls té en compte de veritat i genuïnament té sentit anar a la deliciosa olla de grills que és TikTok i intentar captar la seva atenció. Si no, es corre el perill de ser el carrossa que pentina canes i entra a una discoteca de joves pensant que una jaqueta de cuiro i una samarreta amb un lema graciós són suficients perquè no el tractin com a un incòmode intrús.

Comunicar als joves? Endavant. Fer polítiques que els il·luminin una mica el futur? Encara millor.

Avui és notícia

Més sobre Xarxes socials

Mostra-ho tot