Els equips d'emergències, Salvament Marítim i l'helicòpter dels Mossos a la platja dels Pescadors de Badalona on s'ha trobat el cos
Els equips d'emergències, Salvament Marítim i l'helicòpter dels Mossos a la platja dels Pescadors de Badalona (3CatInfo)

Troben mort un home que s'hauria ofegat a la platja dels Pescadors de Badalona

Els Mossos estan a l'espera de poder identificar el cos
Redacció
1 min

Els serveis d'emergències han trobat el cos sense vida d'un home al mar davant de la platja dels Pescadors de Badalona aquest divendres al matí.

A peu de platja hi han intervingut l'embarcació de Salvament Marítim, l'helicòpter dels Mossos i la policia local de Badalona, que han rescatat el cos i se n'ha fet l'aixecament judicial.

A l'espera que el cadàver sigui identificat, els Mossos d'Esquadra indiquen que es podria tractar d'una persona que es buscava des de dijous a la tarda després que se'n denunciés la desaparició.

L'Ajuntament del municipi, en canvi, afirma que es tractaria d'un jove que va sortir a nedar dijous a la nit amb dues persones més i que hauria desaparegut de matinada.

Avui és notícia

Més sobre Policial i judicial

Mostra-ho tot