TV3 lidera un dijous en què destaquen també Esport3 i SX3
TV3 va tornar a ser la cadena més vista a Catalunya, amb una quota del 13,6%, a una distància de 4,7 punts de la segona. Els quatre programes més vistos van ser de TV3, amb el "TN vespre", que presenta Toni Cruanyes, en primer lloc, amb 395.000 espectadors, un 18,8% de quota i una audiència acumulada de 874.000 persones.
El va seguir el "TN migdia", amb Raquel Sans i Xavi Coral, amb una audiència de 380.000 espectadors, un 29% de quota i hi van connectar, 654.000 persones. El "Polònia" que va fer una quota del 13,8%, 287.000 espectadors i una audiència acumulada de 503.000 persones, va ocupar el tercer lloc.
Continuen els bons resultats del "Cuines". El primer cuinat, en què Arnau París va preparar uns ous estrellats amb sobrassada, va ser quart, i el van veure 244.000 espectadors i va fer una quota del 17,3%. I el segon, unes crestes de botifarra i nous, que va preparar Marc Ribas, amb una quota del 16,3% i 226.000 espectadors, va ser vuitè.
També van destacar l'"Està passant", el programa d'humor que ahir van presentar Natza Farré i Òscar Andreu, amb un 12,4% de quota i 215.000 espectadors; el "TN comarques", amb Núria Solé, va fer una quota del 19,7% i 210.000 espectadors; el "Com si fos ahir", la sèrie de la sobretaula, amb 197.000 espectadors i un 15,1% de quota; l'"Atrapa'm si pots", amb Llucià Ferrer, que van veure 179.000 persones i va fer una quota del 12,5%; "Una altra història", que condueix Albert Om, amb un 10,5% de quota i 163.000 espectadors i "El paradís de les senyores", amb una quota del 12,1% i 155.000 espectadors.
El "Planta baixa", amb Agnès Marquès va fer el rècord de la temporada, amb una quota del 12% i 150.000 espectadors.
Esport3 fa la segona millor quota de l'any, amb un 2,5%. Van destacar el partit de la Lliga de Campions femenina de futbol, entre el Barça i el Rosengard, amb un 5,7% de quota i 120.000 espectadors i el programa "Onze", amb 79.000 persones i un 5,8% de quota, fa el segon millor resultat de la temporada.
I també excel·lents dades del SX3, que amb un 22,4% de quota, lidera novament el target infantil.
(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen en el rànquing amb l'audiència total.)
