L'actualitat informativa i l'entreteniment fan líder TV3 aquest febrer
TV3 ha tornat a acabar el mes com a líder d'audiència, segons dades de Kantar. Aquest febrer, TV3 ha aconseguit una quota del 14,6%, la més alta des del març del 2021.
Liderem la franja del day time, amb un 14,3%, i la franja del prime time de manera contundent, amb una quota del 17%. Hem situat vuit programes al rànquing dels 10 més vistos i, de nou, els telenotícies es mantenen líders en totes les edicions i han encapçalat el rànquing dels programes més vistos del dia en 28 ocasions. Un mes de febrer de rècords per a "El foraster", "Polònia", "El llop", "Planta baixa" i "Preguntes freqüents".
Un febrer amb rècords
Entre els programes més vistos, a banda dels telenotícies, hi ha espais de totes les temàtiques de la programació de TV3: entreteniment, sèries i documentals.
El "Polònia" del dia 10 ocupa el tercer lloc del rànquing i va fer la millor quota de la temporada, amb un 24%. Més rècords del mes van ser els d'"El foraster" del dia 7, quan va visitar el Montmell i va fer una quota del 25,6%.
"El llop" va fer el millor resultat de la temporada el dia 2, amb una quota del 15,9%. "Preguntes freqüents", amb una quota del 17,4%, va fer el rècord de la temporada i va ser el més vist des del 15 de maig del 2021, el dia 26 de febrer. També anota el més vist de la temporada el "Planta baixa", amb Ricard Ustrell, del dia 21 de febrer, amb una quota del 18%.
Aquest febrer també ha destacat l'"APM?", del dia 7, que, amb una quota del 18,4%, se situa en el setè lloc del rànquing. I el "Cuines", amb Marc Ribas i Gessamí Caramés, continua destacant cada migdia. El del dia 8, en què van preparar una fajita de llagostins, va ser novè del mes, amb un 26,8% de quota.
"La gran pel·lícula" del dia 25, amb "La dama d'or", va fer un excel·lent resultat, amb una quota del 16,4% i, el "Sense ficció" del dia 8, "Solitud, la pandèmia de l'era digital", va fer una quota del 12,9%. Va destacar en el target nens, amb una quota del 19,2%, i entre els joves, amb un 17% de quota.
"Batalla monumental" va acabar la temporada amb una quota de l'11,4% El capítol més vist va ser el del dia 10, amb un 14,8% de quota, la més alta de les dues temporades del programa. I l'especial "Pau Riba: l'home còsmic" va tenir una audiència de 300.000 espectadors, una quota del 13%.
Pel que fa als partits de la Lliga femenina de futbol, continuen aportant bones dades a TV3. Es van emetre els dies 6 i 13 de febrer i van fer una quota d'11,7% i un 12% respectivament.
En el rànquing mensual també destaquen l'"Està passant", el "30 minuts" amb "Malalts persistents", el "Com si fos ahir" i l'"Atrapa'm si pots".
Esport3 registra el millor mes de febrer des del 2017. I el "Gol a gol" del dia 27 va fer el rècord de la temporada.
I pel que fa al 33, destaca aquest mes la sèrie documental "La veritat sobre la dictadura de Franco", amb 50.000 espectadors i una quota del 2,5%. El capítol més vist va ser "L'arribada al poder", amb una quota del 3,3% i 68.000 espectadors.
Audiències digitals
Pel que fa a les audiències digitals, s'han fet 10,6 milions de reproduccions de vídeo, en directe i a la carta.
"Com si fos ahir" ha estat el programa amb més audiència digital a la carta, amb més de 154.200 usuaris únics i més d'1,1 milions de reproduccions. "El foraster" ha estat el segon programa amb més audiència a la carta del mes, amb 154.100 usuaris únics i més de 523.000 reproduccions, i quatre dels cinc vídeos més vistos són del programa. I "Polònia" se situa en tercer lloc, amb 148.600 usuaris únics i 337.000 reproduccions, el mes amb més reproduccions del programa des del novembre del 2019.
L'emissió més vista en directe per internet ha estat el "TN migdia" del dia 24 de febrer, amb 22.500 usuaris únics.
El portal de la CCMA va tenir 4,4 milions d'usuaris únics.
I pel que fa a les xarxes socials, la conversa social sobre els programes de TV3 ha generat més de 196.300 missatges a Twitter. I "Preguntes freqüents" ha estat el programa més comentat del mes a Twitter, amb 43.000 missatges.
El vídeo del "Polònia" "Ay, papá" ha tingut més de 3,2 milions de visualitzacions a les xarxes, amb 1,8 milions a Twitter, 820.000 a YouTube, 320.000 a Facebook i 277.000 a Instagram.
