Els telèfons mòbils de Nokia incorporaran els programes de Microsoft Office
L'empresa de telefonia mòbil Nokia ha arribat a un acord amb Microsoft per incorporar als seus aparells els programes del paquet Office. Les dues companyies mantenien una forta pugna per guanyar terreny en el mercat del "software" per a telèfons mòbils. Aquest acord podria permetre a Microsoft consolidar la seva posició en el sector.
1 min
La llebre l'ha fet saltar el diari "The Wall Street Journal". El rotatiu nord-americà afirma que les dues companyies haurien tancat un acord per fer una versió per a mòbils de Microsoft Office que funcionés amb la tecnologia de Nokia.
La unió fa la força. Amb aquesta aliança, les dues empreseses esperen poder recuperar el seu lideratge. Nokia ha vist reduïdes les seves vendes per l'entrada al mercat de l'iPhone d'Apple i de Blackberry, de l'empresa canadenca RIM. El mateix li ha passat a Microsoft. L'Office ha de competir amb aplicacions en línia proposades gratuïtament per Google.
Alts directius de les dues multinacionals han d'anunciar de manera oficial aquest acord en les pròximes hores.
La unió fa la força. Amb aquesta aliança, les dues empreseses esperen poder recuperar el seu lideratge. Nokia ha vist reduïdes les seves vendes per l'entrada al mercat de l'iPhone d'Apple i de Blackberry, de l'empresa canadenca RIM. El mateix li ha passat a Microsoft. L'Office ha de competir amb aplicacions en línia proposades gratuïtament per Google.
Alts directius de les dues multinacionals han d'anunciar de manera oficial aquest acord en les pròximes hores.




