
Es restableix el servei de la línia T3 del Trambaix, amb retards
Les línies T1, T2 i T3 han estat fora de servei unes hores després de descarrilar un comboi
Redacció
1 min
El servei de la línia T3 del Trambaix s'ha restablert, amb retards, poc abans de dos quarts d'una del migdia, segons informa TRAM Barcelona. A les cinc de la matinada ha descarrilat un comboi, sense causar cap ferit. L'incident s'ha produït a la línia que va de Consell Comarcal de Sant Feliu de Llobregat fins a la plaça de Francesc Macià de Barcelona.
Durant el matí, el tramvia no ha circulat entre l'hospital Moisès Broggi a Sant Joan Despí i Montesa a Esplugues. Una grua especial ha hagut de redreçar aquest comboi i tornar-lo a la via. Els tècnics han reparat l'agulla que ha provocat el descarrilament. La T1 i la T2 també han estat fora de servei durant tres hores, però ara ja funcionen, amb petits retards.




