
"Posa't la gorra" omple el Zoo en favor dels nens i nenes amb càncer i les seves famílies
L'Associació de Nens amb Càncer (AFANOC) ha organitzat una festa per recaptar fons per finançar els manteniment de la Casa dels Xuclis.
Redacció
1 min
Accedir aquest dissabte al matí al Zoo de Barcelona era sinònim de fer llargues cues. L'associació Afanoc per a l'ajuda als nens i nenes amb càncer hi fa la seva festa anual, "Posa't la gorra", per donar a conèixer la problemàtica dels infants afectats de càncer i les seves famílies. A la festa hi havia els actors de Polseres Vermelles, que han atret molt públic.
Amb la venda de les gorres, que per 5 euros donen accés als petits al zoològic, es recapten fons per a la Casa dels Xuklis, que acull molts nens i nenes de fora de Barcelona que segueixen tractaments.
La festa està adreçada especialment a infants i joves des de 3 anys fins als 17 anys, que han pogut participar en tota mena d'activitats i tallers.
Amb la venda de les gorres, que per 5 euros donen accés als petits al zoològic, es recapten fons per a la Casa dels Xuklis, que acull molts nens i nenes de fora de Barcelona que segueixen tractaments.
La festa està adreçada especialment a infants i joves des de 3 anys fins als 17 anys, que han pogut participar en tota mena d'activitats i tallers.




