
L'R3 recupera la circulació després de funcionar amb busos a tota la línia durant sis hores
La circulació de la línia R3 de Rodalies s'ha restablert aquest dillunsal migdia després que Renfe hagi pogut resoldre l'avaria que afectava el sistema de senyalització entre la Garriga i les Franqueses del Vallès.
L'afectació, causada per un robatori de coure, ha començat a primera hora i ha obligat a mantenir tallada tota la línia durant sis hores.
Per donar-hi resposta, Renfe ha ampliat el servei alternatiu per carretera amb autobús --que ja funcionava en diversos trams-- a tota la línia durant bona part del matí.
L'R3 ofereix des del migdia el servei normal que té per les obres que s'hi estan duent a terme, amb trams de circulació amb tren i d'altres amb autobús.
Circulació tallada en un tram de l'R14
En canvi, l'R14 es manté tallada entre La Plana-Picamoixons i Vinaixa per una incidència en la infraestructura a l'estació de Montblanc, arran d'un altre robatori de coure.
Renfe també ofereix servei alternatiu per carretera en el tram afectat d'aquesta línia.

Des de primera hora, l'R14 ha estat tallada de Reus a Vinaixa per un incendi que s'ha originat a prop de les vies i que ha afectat una estació transformadora.
Els Bombers han rebut l'avís del foc quan faltaven pocs minuts per a dos quarts de sis del matí i s'hi han desplaçat amb quatre dotacions.







