Un tren de l'R3 de Rodalies a l'estació de Parets
Un tren de Rodalies a l'R3 (ACN/Albert Segura)

L'R3 recupera la circulació després de funcionar amb busos a tota la línia durant sis hores

El tall ha estat provocat per una avaria del sistema de senyalització entre la Garriga i les Franqueses del Vallès derivada d'un robatori de coure
Redacció
1 min

La circulació de la línia R3 de Rodalies s'ha restablert aquest dillunsal migdia després que Renfe hagi pogut resoldre l'avaria que afectava el sistema de senyalització entre la Garriga i les Franqueses del Vallès.

L'afectació, causada per un robatori de coure, ha començat a primera hora i ha obligat a mantenir tallada tota la línia durant sis hores.

Per donar-hi resposta, Renfe ha ampliat el servei alternatiu per carretera amb autobús --que ja funcionava en diversos trams-- a tota la línia durant bona part del matí.

L'R3 ofereix des del migdia el servei normal que té per les obres que s'hi estan duent a terme, amb trams de circulació amb tren i d'altres amb autobús.

Circulació tallada en un tram de l'R14

En canvi, l'R14 es manté tallada entre La Plana-Picamoixons i Vinaixa per una incidència en la infraestructura a l'estació de Montblanc, arran d'un altre robatori de coure.

Renfe també ofereix servei alternatiu per carretera en el tram afectat d'aquesta línia.

L'incendi que ha obligat a tallar l'R14
L'incendi que ha obligat a tallar l'R14 (Bombers de la Generalitat)

Des de primera hora, l'R14 ha estat tallada de Reus a Vinaixa per un incendi que s'ha originat a prop de les vies i que ha afectat una estació transformadora.

Els Bombers han rebut l'avís del foc quan faltaven pocs minuts per a dos quarts de sis del matí i s'hi han desplaçat amb quatre dotacions.

Avui és notícia

Més sobre Renfe

Mostra-ho tot