La rapsòdia de "Polònia" arrasa amb més d'1 milió de reproduccions

L'últim musical de "Polònia" ha estat tot un hit, igual que ho va ser "Bohemian Rhapsody". Els personatges de Sánchez, Casado, Rufián, Rivera i Abascal reflexionen sobre els pactes postelectorals homenatjant Queen.
2 min

Si encara no has vist el "Bohemian Rhapsody" posteleccions, ara és el moment! Un gag de "Polònia" que ja compta amb milers de retuits i agradaments a Twitter, i un total de 1,2 milions de reproduccions a la carta i a les xarxes socials.En aquest gag el programa radiografia de forma brillant l'escenari post eleccions del 28A. Una adaptació de la cançó de Queen de l'any 1975, on desfilen els protagonistes electorals després del desenllaç de les votacions. El gag no deixa cap tema per tractar: des de la victòria de Pedro Sánchez i els possibles pactes amb Podem o Ciutadans, la nova etapa de Rufián al Congrés sense Tardà, la derrota popular de Casado o la insistència d'Abascal per trobar una fórmula perquè governi la dreta.

Algú s'imagina un final més brillant?

L'èxit entre els espectadors

El gag ha rebut múltiples elogis, tant de personatges públics i polítics com d'espectadors, que l'han elevat fins i tot a la categoria d'obra d'art.

Què tindran els musicals de "Polònia" que agraden tant? La periodista Mònica Planas, arran del popular gag, va reflexionar sobre les claus de l'èxit d'aquest format.

67.000 usuaris únics han vist els diversos gags del capítol de dijous, que porten ja més de 108.000 reproduccions a la carta. El "Polònia" del 2 de maig també va ser el programa més vist la setmana passada i, a la televisió, va aconseguir la seva millor dada d'audiència des del passat 15 d'octubre.

Temes relacionats

Avui és notícia

Més sobre Polònia

Mostra-ho tot