Un incendi en un laboratori de la UAB obliga 200 persones a evacuar l'edifici

Cerdanyola del Vallès.- Un incendi en el Laboratori de Microbiologia de la Facultat de Ciències de la Universitat Autònoma de Barcelona ha obligat a evacuar cinc plantes d'una de les torres de la Facultat de Ciències, segons han informat els Bombers de la Generalitat. L'acumulació de fum ha provocat que 200 persones hagin hagut d'abandonar el recinte. L'incendi ha cremat una estufa i una taula en una sala on es desen cultius, a les dependències del Laboratori de la Facultat. Sis dotacions dels bombers han aconseguit ventilar l'edifici en aproximadament una hora.
1 min

Avui és notícia