Imatge d'un tren de Rodalies de Catalunya
Interrompuda la circulació a la línia R3 de Rodalies (ACN)

Restablerta la circulació a l'R3 entre la Garriga i Figaró després d'un robatori de coure

El tall a la xarxa ferroviària es va produir aquest dissabte al matí després d'un petit incendi de vegetació a la zona provocat per la sostracció del metall
Redacció
1 min

La circulació de trens a l'R3 entre la Garriga i Figaró, al Vallès Oriental, s'ha restablert aquest diumenge a les 6.30 hores , segons ha informat Renfe.

La circulació portava interrompuda des de dissabte al matí per un incendi de la vegetació pròxima a la zona de vies entre les dues poblacions, causat per robatori de coure.

Tècnics d'Adif van treballar en la resolució de l'avaria i es va habilitar un transport alternatiu per carretera entre ambdues estacions. No obstant això, els trens de l'R3 van circular amb normalitat entre Figaró i Ribes de Freser, mentre es manté el servei de reforç per carretera entre Fabra i Puig i Puigcerdà/La Tor de Querol.

Avui és notícia

Més sobre Rodalies

Mostra-ho tot