
Una estudiant de Banyoles, millor nota de la selectivitat amb un 9,9
Un 9,9. A només una dècima del 10 s'ha quedat la millor nota de la selectivitat de Catalunya. L'ha aconseguit Laura Tallada Fàbregat, de l'institut Pere Alsius i Torrent de Banyoles, a la demarcació de Girona.
Quatre alumnes han empatat amb nota, optenint la millor nota de les PAU a Barcelona, amb un 9,8. L'han tret la Martina Gutiérrez Roma de l'Institut Vallès de Sabadell, l'Enric Sánchez Cañellas del Col·legi Sant Josep de Sant Sadurní d'Anoia, el Tomás Alfonso Torralbo Stanciu de l'institut Torre del Palau de Terrassa i el Joan Torrecillas Calderón del Liceu Politècnic de Sant Cugat del Vallès.


La millor nota a Tarragona l'ha tret Miquel Edo Mas, un 9,70, de l'institut Baix Camp, de Reus. I la Lucia Garcia Gil de l'institut Els Planells d'Artesa de Segre, amb un 9,6, ha tret la millor nota a Lleida.









