
Dura caiguda d'Àlex Márquez a Assen
El de Cervera ha caigut als entrenaments i després de ser revisat a l'hospital del circuit s'ha descartat que hi hagi cap fractura
Àlex Márquez ha caigut a la sessió d'entrenaments d'aquest divendres del Gran Premi dels Països Baixos, que es disputa al mític circuit d'Assen. El pilot de Gresini ha perdut el control de la moto al revolt 11, un dels punts de més velocitat de la cursa, quan només faltaven tres minuts perquè acabés la sessió. L'accident ha obligat l'organització a fer onejar la bandera vermella.
El cop se l'ha emportat a la banda dreta del cos, justament a la clavícula que li van operar després del greu accident que va patir al circuit de Barcelona-Catalunya. El català ha pogut sortir pel seu propi peu, després de ser atès a l'escapatòria, i ha estat traslladat a l'hospital perquè li facin una revisió mèdica. Les primeres informacions són bones i descarten que hi hagi cap fractura.
Segons informa el seu equip demà haurà de passar revisió mèdica per decidir si pot sortir a la pista.
En el mateix revolt també ha caigut el seu company Fermín Aldeguer.
- ARXIVAT A:
- Àlex Márquez

