
Un camió bolcat obliga a tallar l'A-2 a Òdena en sentit Barcelona
Un accident a l'A-2 a l'altura d'Òdena, a l'Anoia, talla l'autovia en sentit Barcelona aquest dilluns al matí i provoca algunes retencions. Els vehicles s'estan desviant per la sortida 549, a Jorba.
En sentit Lleida, l'autovia està oberta, però també hi ha un carril tallat per la presència dels equips d'emergència a la zona.
Vuit dotacions dels Bombers treballen en el sinistre fent tasques d'excarceració del conductor.
Un accident a la B-23 complica l'entrada a Barcelona durant el matí
Un accident entre un camió articulat i dos cotxes a la B-23, en sentit entrada a Barcelona, ha tallat durant prop de dues hores la sortida 3 d'aquesta autopista a l'altura de Sant Joan Despí.
Fins al punt del sinistre s'hi han desplaçat efectius dels Mossos d'Esquadra, dels Bombers de la Generalitat i del Sistema d'Emergències Mèdiques. S'ha traslladat un pacient en estat lleu a l'Hospital de Sant Joan Despí Moisès Broggi.
Segons el Servei Català de Trànsit, l'accident ha provocat circulació amb congestió a la B-23 en un tram de més de dos quilòmetres, entre Sant Feliu de Llobregat i Sant Just Desvern. A mig matí encara es mantenien les retencions.
A més, a la mateixa autopista, a l'altura de Molins de Rei, s'ha tallat un carril en sentit Barcelona per un turisme accidentat.
També hi ha retencions a la B-23 entre Molins de Rei i Sant Feliu en sentit Barcelona.








