Bombers i equips d'emergència intervenen al costat d'un camió bolcat a l'autovia, amb ambulància visible
L'accident d'un camió a l'A-2, a l'altura de Jorba, ha obligat a tallar l'A-2 (Bombers de la Generalitat)

Un camió bolcat obliga a tallar l'A-2 a Òdena en sentit Barcelona

Els vehicles que circulen en sentit Barcelona s'estan desviant per la sortida 549, a Jorba
Redacció
1 min

Un accident a l'A-2 a l'altura d'Òdena, a l'Anoia, talla l'autovia en sentit Barcelona aquest dilluns al matí i provoca algunes retencions. Els vehicles s'estan desviant per la sortida 549, a Jorba.

En sentit Lleida, l'autovia està oberta, però també hi ha un carril tallat per la presència dels equips d'emergència a la zona.

Vuit dotacions dels Bombers treballen en el sinistre fent tasques d'excarceració del conductor.

Un accident a la B-23 complica l'entrada a Barcelona durant el matí

Un accident entre un camió articulat i dos cotxes a la B-23, en sentit entrada a Barcelona, ha tallat durant prop de dues hores la sortida 3 d'aquesta autopista a l'altura de Sant Joan Despí.

Fins al punt del sinistre s'hi han desplaçat efectius dels Mossos d'Esquadra, dels Bombers de la Generalitat i del Sistema d'Emergències Mèdiques. S'ha traslladat un pacient en estat lleu a l'Hospital de Sant Joan Despí Moisès Broggi.

Segons el Servei Català de Trànsit, l'accident ha provocat circulació amb congestió a la B-23 en un tram de més de dos quilòmetres, entre Sant Feliu de Llobregat i Sant Just Desvern. A mig matí encara es mantenien les retencions.

A més, a la mateixa autopista, a l'altura de Molins de Rei, s'ha tallat un carril en sentit Barcelona per un turisme accidentat.

També hi ha retencions a la B-23 entre Molins de Rei i Sant Feliu en sentit Barcelona.

Avui és notícia

Més sobre Trànsit

Mostra-ho tot