Barça

Milito rep l'alta mèdica i és la gran novetat de la llista de convocats per jugar al camp del Copenhaguen

El Barça s'ha entrenat aquest diumenge al matí per preparar el partit de la Lliga de Campions contra el Copenhaguen de dimarts que ve. Gabi Milito ha rebut l'alta mèdica i és la gran novetat de la llista de 19 convocats per enfrontar-se al campió danès. L'altra novetat obligada és la presència del porter del filial Rubén Miño, que ocupa el lloc del sancionat Pinto. Després de l'exhibició contra el Sevilla al Camp Nou, els blaugranes volen confirmar la seva evident millora amb un nou triomf que els permeti encarrilar la classificació per als vuitens de final de la Champions. Xavi ha reconegut avui que es troba molt millor de les seves molèsties als tendons.

Actualitzat
Gabi Milito i Rubén Miño són les dues grans novetats a la llista de 19 convocats per al partit que el Barça jugarà aquest dimarts a Dinamarca contra el Copenhaguen corresponent a la quarta jornada de la fase de grups de la Lliga de Campions. L'argentí ha rebut l'alta mèdica després de recuperar-se d'una lesió muscular i podrà viatjar amb els seus companys. També ho farà Rubén Miño, que aquest diumenge juga a Madrid contra l'Alcorcón en partit de Segona Divisió amb el Barça B. El porter del filial substitueix Pinto, que no pot jugar a la Champions per sanció després que la UEFA l'ha castigat amb dos partits per imitar el xiulet de l'àrbitre en el partit contra el Copenhaguen al Camp Nou. 

Després de la golejada contra el Sevilla per cinc a zero amb dos gols de Messi, dos de Villa i un de Dani Alves, el Barça vol sumar un triomf per sentenciar la seva classificació per als vuitens de final. Per fer-ho comptarà amb el davanter asturià, que va trencar la seva sequera golejadora d'un mes sense marcar. Tot i les xifres negatives, Villa diu que sempre ha estat tranquil, i ara es vol reivindicar amb una bona actuació a la Champions.

Xavi: "Podria haver jugat els 90 minuts contra el Sevilla"

L'altra bona notícia per a Pep Guardiola és la recuperació de Xavi Hernández. El migcampista egarenc va tornar a l'equip titular després de descansar en els dos últims partits, contra el Saragossa i el Ceuta, i tot i ser substituït a l'inici de la segona part, ha admès que es troba molt millor de la seva lesió crònica als tendons d'Aquil·les. "Contra el Sevilla em vaig sentir molt bé i podria haver jugat els 90 minuts", ha assegurat Xavi després de l'entrenament matinal.

"Abans el dolor que tenia era insuportable, ara sento una mica de molèstia, però em vaig trobar molt bé. Els factors de creixement m'han anat molt bé, tinc encara un puntet de dolor, però vaig acabar molt content. Em vaig sentir gairebé al cent per cent", ha explicat. Xavi també ha destacat el bon nivell de joc mostrat per l'equip blaugrana contra el Sevilla al Camp Nou, ha elogiat la feina feta per David Villa i ha insistit que el seu candidat per guanyar la Pilota d'Or és Leo Messi. Per últim, l'egarenc també ha mostrat les seves preferències sobre la data del primer clàssic de la temporada. "Prefereixo jugar en dissabte i, en tot cas, en cap de setmana millor, ja que el dilluns ho trobo desencisador", ha conclòs. 
NOTÍCIES RELACIONADES
Anar al contingut