Veenhoven i Vos han travessat primeres la meta de Santa Susanna
Veenhoven i Vos han travessat primeres la meta de Santa Susanna (@VoltaCatalunya)
ciclisme

Doblet imponent del Visma per inaugurar la Volta

Les neerlandeses Veenhoven i Vos han travessat primeres la meta de Santa Susanna, abans que dissabte arribi la muntanya

Redacció Esport3Actualitzat

La Volta femenina 2026 ha començat amb tota una declaració d'intencions d'un dels equips més potents del ciclisme. Dues corredores neerlandeses del Visma Lease a Bike han travessat en primera i segona posició la meta de la primera etapa a Santa Susanna: la guanyadora ha estat Nienke Veenhoven, que serà la primera a lluir el mallot de líder, i la referència de l'equip groc, Marianne Vos, vencedora de l'edició 2024 de la competició.

L'altre nom propi d'aquesta primera jornada ha estat Laura Molenaar, del conjunt VolkerWessels. La ciclista, també dels Països Baixos però amb una infantesa viscuda a Olot, ha recorregut més de 40 quilòmetres escapada en solitari i és la primera líder de la muntanya.

Amb l'etapa controlada, s'ho ha mirat des de certa distància la favorita de casa, Paula Blasi. L'espluguenca espera amb il·lusió l'etapa 2, amb l'arribada de la muntanya, després del temut coll de la Creueta i final a La Molina. Ben a prop de la seva residència de Llívia.

Recorregut de l'etapa 1 de la Volta Catalunya femenina 2026
Recorregut de l'etapa 1 de la Volta a Catalunya femenina 2026 (@VoltaCatalunya)

 

ARXIVAT A:
La Volta
Anar al contingut