
Europa, Nàstic i Sant Andreu ja coneixen els seus rivals per a la temporada 2026-2027
Anunciada la distribució dels grups 1a RFEF: els equips catalans aniran amb aragonesos, valencians, balears, andalusos, murcians i madrilenys.
La Federació Espanyola ha donat a conèixer la distribució dels dos grups que compondran la 1a RFEF, la tercera categoria del futbol estatal. El límit el marca una línia imaginària de nord-est a sud-oest del mapa, amb els equips madrilenys al grup 2, el mateix on hi ha els tres representants catalans: Europa, Nàstic de Tarragona i l'ascendit Sant Andreu.
Confirmado el 헺헮헽헮 de #PrimeraFederación para la 혁헲헺헽헼헿헮헱헮 ퟮퟬퟮퟲ/ퟮퟳ. pic.twitter.com/EUAC19LaGd
Primera Federación Versus e-Learning (@Primera_RFEF) June 24, 2026
Així, el grup 2, a més dels tres catalans, tindrà un equip balear (SD Eivissa), tres d'aragonesos (Osca, Saragossa i Terol), dos de valencians (Vila-real B i Hèrcules), quatre de madrilenys (Alcorcón, Atlètic Madrileny, Rayo Majadahonda i Reial Madrid Castella), quatre d'andalusos (Algesires, Antequera, Jaén i Juventud Torremolinos) i tres de murcians (Águilas, Cartagena i Múrcia).
⚔️ Ja coneixem els nostres rivals de la @Primera_RFEF! pic.twitter.com/j3UXQoEykO
Unió Esportiva Sant Andreu (@uesantandreu) June 24, 2026
