Europa, Nàstic i Sant Andreu, a punt per a la pròxima temporada
Futbol

Europa, Nàstic i Sant Andreu ja coneixen els seus rivals per a la temporada 2026-2027

Anunciada la distribució dels grups 1a RFEF: els equips catalans aniran amb aragonesos, valencians, balears, andalusos, murcians i madrilenys.

Redacció Esport3Actualitzat

La Federació Espanyola ha donat a conèixer la distribució dels dos grups que compondran la 1a RFEF, la tercera categoria del futbol estatal. El límit el marca una línia imaginària de nord-est a sud-oest del mapa, amb els equips madrilenys al grup 2, el mateix on hi ha els tres representants catalans: Europa, Nàstic de Tarragona i l'ascendit Sant Andreu

Així, el grup 2, a més dels tres catalans, tindrà un equip balear (SD Eivissa), tres d'aragonesos (Osca, Saragossa i Terol), dos de valencians (Vila-real B i Hèrcules), quatre de madrilenys (Alcorcón, Atlètic Madrileny, Rayo Majadahonda i Reial Madrid Castella), quatre d'andalusos (Algesires, Antequera, Jaén i Juventud Torremolinos) i tres de murcians (Águilas, Cartagena i Múrcia). 

 

 

 

Anar al contingut