Mor als 57 anys Carlos "Lobo" Diarte, entrenador del Nàstic l'any 2002
L'històric futbolista paraguaià Carlos "Lobo" Diarte ha mort aquest matí en un hospital de València, on lluitava contra una llarga malaltia. Lobo Diarte va triomfar al futbol espanyol en equips com el Saragossa, el València, el Salamanca o el Betis. Com a entrenador va deixar un bon record al Nàstic de Tarragona, on va estar a punt d'aconseguir una miraculosa permanència.
El seu rècord com a golejador va ser d'onze gols en set jornades la temporada 1976-77. També va jugar al Salamanca i al Betis. Com a entrenador destaca el seu pas pel Nàstic de Tarragona a l'any 2002. Va agafar l'equip al gener i no va aconseguir la permanència en la Segona Divisió per tan sols un punt. Va tornar al Paraguai, on va fer campió l'Olimpia. El 2008 es va fer càrrec del Calp, de la territorial valenciana.


