TORNAR A COMENÇAR?
Un moment molt difícil. Resten molts partits i els resultats són els que són. Penseu que s'han de prendre decisions? Jo penso que no és el moment. Per exemple, un nou tècnic no crec que arreglés res
Tampoc veig que s'hagi d'incorporar més jugadors. Els que són a l'equip han de treballar per acabar l'any amb una altra imatge. I després, que la Directiva decideixi.
El discurs de que el Barça ha d'intentar guanyar el dijous a Milà i pensar en una mínima reacció, el compreu? O, per contra, el pessimisme està massa arrelat?

