"Sala 33" se suma a l'Any Espriu, amb "Laia"
Àlex Gorina entrevista Núria Espert, protagonista de la pel·lícula
Àlex Gorina es desplaça al domicili madrileny de Núria Espert per conversar sobre "Laia", sobre la relació personal de l'actriu amb Salvador Espriu i sobre el que va representar fer aquesta pel·lícula, que va ser pionera en la normalització del cinema en català durant el franquisme. "Laia" va ser un dels primers títols que es van estrenar als cinemes en versió catalana i ha tingut una difusió molt limitada durant els últims anys. La celebració de l'Any Espriu convida a redescobrir-la i a retrobar-se amb la intensitat en pantalla de Núria Espert, una actriu sensacional que no s'ha prodigat en cinema.
"Ens veurem demà", a "Sala 33", dijous, 22.35 al 33.

