
Ambient enrarit a l'Uruguai abans d'enfrontar-se amb Espanya
Quatre jugadors s'haurien reunit amb Marcelo Bielsa per demanar-li menys intensitat als entrenaments i un plantejament defensiu davant els de De la Fuente
La selecció uruguaiana no afronta el decisiu partit contra Espanya en les millors condicions possibles. De fet, apunten a un clima de trencament potencial entre l'entrenador, Marcelo Bielsa, i una part important de l'equip. Ho explicava el periodista Julio Ríos en una intervenció a la cadena El Espectador.
Na imprensa uruguaia circulando informação sobre uma reunião entre Bielsa e líderes do elenco insatisfeitos com a exigência física dos treinamentos, que causariam lesões e desgaste. Também teriam pedido para jogar na retranca contra a Espanha.
Leonardo Bertozzi (@lbertozzi) June 26, 2026
pic.twitter.com/LVTz1mdeur
D'acord amb aquesta informació, quatre dels jugadors amb més pes específic de l'equip, Sergio Rochet, Manuel Ugarte, Rodrigo Bentancur i Marcelo Valverde, s'haurien reunit durant 40 minuts amb el seleccionador per plantejar-li que afluixi la càrrega física dels entrenaments i per fer-li veure que ja hi ha hagut diverses lesions musculars per culpa de la intensitat de les pràctiques.
Igualment, també l'haurien intentat convèncer que davant Espanya s'hauria de plantejar una tàctica més defensiva, defensant en bloc baix i buscant el contracop, en lloc d'intentar jugar de tu a tu contra els actuals campions d'Europa.
No se sap el to exacte de la reunió, però sembla que Bielsa no hauria encaixat bé les observacions dels jugadors i els hauria recordat que ja van intentar fer-lo fora en altres ocasions, i que hauria convocat futbolistes lesionats al Mundial perquè li són fidels.
La reunió va anar tan malament que els jugadors s'haurien aixecat i haurien marxat mentre José María Giménez intentava posar pau i el barcelonista Ronald Araujo confessava: "Déu vulgui que passem de fase, però aquesta situació ja no s'aguanta més."
- ARXIVAT A:
- Mundial 2026

