Paula Blasi, amb cara de preocupació, després de descobrir el robatori de la seva bicicleta personalitzada a la Volta a Catalunya femenina.
Paula Blasi, amb cara de preocupació, després de descobrir el robatori de la seva bicicleta personalitzada a la Volta a Catalunya femenina. (EFE)
ciclisme

Paula Blasi abandona els Campionats d'Espanya de ruta

Les conseqüències de la caiguda que va patir entrenant-se obliguen la catalana a retirar-se de la prova

Redacció Esport3Actualitzat

Paula Blasi, una de les favorites dels Campionats d'Espanya de ruta, ha decidit abandonar la prova i tornar a Barcelona. La catalana va participar en la primera contrarellotge del Campionat que es va disputar dijous passat, però va quedar fora de les medalles després d'una actuació condicionada per la forta caiguda que va patir mentre feia el reconeixement per a aquests Campionats d'Espanya, pocs dies després de conquistar la Volta.

Tot i que la corredora d'Esplugues de Llobregat partia com a favorita, no va poder entrar en la lluita pel triomf i es va haver de conformar amb la quarta plaça.

Com a conseqüència de la caiguda, Blasi va haver de visitar l'hospital, on després de set hores va sortir amb quatre punts de sutura. Malgrat això, després no va anar a descansar a l'hotel. Va pujar a la bici que estrenava i va acabar de reconèixer el traçat de la contrarellotge del primer dia de competició. 

Però la ciclista continua amb dolor a les costelles i ha decidit parar i tornar a passar pel metge per assegurar-se que tot està bé. La catalana participarà, en principi, al Tour que es disputarà a l'agost.

Tot va molt ràpid a la carrera de Blasi, que tot just fa 10 mesos protagonitzava un dels seus primers titulars en penjar-se un bronze en uns altres campionats. Aleshores, el setembre del 2025, va ser tercera a la categoria sub-23 dels Mundials en ruta.

Anar al contingut