Raimon i Eduald Carbonell, primers protagonistes de "Mestres de mestres"
Aquest dimecres s'estrena aquest programa en què Albert Vinyoli entrevista personatges del món cultural català.
Els dos primers programes que es poden veure aquest dimecres són els dedicats al cantant Raimon i a l'arqueòleg Eudald Carbonell.
Capítol 1:
Albert Vinyoli entrevista Raimon (cantautor), que parla dels seus mestres. Entre els que més recorda hi ha Doña Nieves, que li va ensenyar a llegir i escriure, a connectar amb el món. Però després al ventall de mestres hi sumaria personalitats com ara Joan Fuster, Salvador Espriu i molts amics. "Els amics també érem mestres. Apreníem els uns dels altres".
Capítol 2:
Albert Vinyoli entrevista Eudald Carbonell (arqueòleg, paleontòleg i antropòleg), un estudiant que no va acabar mai d'encaixar amb els sistemes educatius del seu temps. Ara investiga, fa classes a la universitat i té una visió molt àmplia del que vol dir ensenyar i aprendre: "Si ara estem parlant davant d'unes càmeres és gràcies a tot un procés de transmissió de coneixements que, com a gènere, fem servir des de fa dos milions i mig d'anys".

