
Tercera victòria de la temporada per a Pepe Martí a la Fórmula 2
El pilot sabadellenc s'ha adjudicat la cursa esprint d'Hongria i s'especialitza en distàncies curtes
Pepe Martí és, ara per ara, l'esperança més sòlida per tornar a veure un català a la Fórmula 1. A 20 anys, el pilot sabadellenc ha obtingut el seu quart triomf -el tercer de la temporada- a la Fórmula 2 en imposar-se a la cursa esprint del Gran Premi d'Hongria.
VAMOS PEPE!! 👏
Formula 2 (@Formula2) August 2, 2025
Marti claims his third victory of the season in our Budapest Sprint! 🥇✨#F2 #HungarianGP pic.twitter.com/ZpcMdMwQ8F
Martí ha defensat aferrissadament la seva primera posició davant l'atac de dos dels aspirants al Mundial de la categoria, primer el seu company Arvid Lindblad i després Alex Dunne.
¡PEPE MARTÍ SE LLEVA LA VICTORIA TRAS UNA DEFENSA TITÁNICA! 🔥🔥🔥🔥🔥
DAZN España (@DAZN_ES) August 2, 2025
¡Qué forma de protegerse ante Dunne en el último instante! Eres muy grande, @JMMarti_oficial #HungríaDAZNF1 🇭🇺 pic.twitter.com/peJNHlXjt8
Martí sembla haver-se especialitzat en curses esprint, ja que les tres victòries que ha aconseguit aquesta temporada han estat en distància curta. Amb tot, ja ha igualat els quatre triomfs que Luis Pérez-Sala va obtenir a la Fórmula 3000, fins ara el pilot estatal més exitós a la categoria de plata. A la general, el pilot de Campos Racing és sisè amb 95 punts, 32 menys que el líder de la classificació, Leo Fornaroli.

