Bielsa, en el partit Uruguai-Espanya (Reuters)

La lamentable reacció de Bielsa amb la premsa

El seleccionador uruguaià no va acceptar de bones maneres la derrota contra la selecció espanyola i va perdre els nervis en l'entrevista posterior

Redacció Esport3Actualitzat

La derrota de l'Uruguai contra Espanya al Mundial els ha deixat fora de la competició. Marcelo Bielsa estava molt enfadat per la derrota i la consegüent eliminació i va perdre totalment els papers amb la periodista que li havia de fer la "flash interview" a peu de gespa tant bon punt va acabar el partit. Un lamentable crit cap als professionals de la premsa  perquè estaven trigant massa a començar va deixar en evidència el seleccionador.

Bielsa no és un gran amant dels micròfons, però aquesta vegada la seva actitud va creuar línies vermelles, amb un "engega d'una vegada" a crits, totalment fora de lloc. Durant la conversa es va mostrar molt sec i de mal humor. 

ARXIVAT A:
Mundial 2026
Anar al contingut