Carles Moyà diu adéu al tenis entre llàgrimes
Carles Moyà, el que va ser el primer tenista espanyol a arribar al número 1 de l'ATP, es retira. Era una notícia que s'intuïa. Bàsicament perquè les lesions anaven marcant els últims anys de la seva carrera. Ara, amb 34 anys, Moyà ha dit prou. Visiblement emocionat, el mallorquí ha anunciat aquest dimecres que penja la raqueta. El seu gran èxit va ser guanyar el Roland Garros del 1998. L'any 1999 es va convertir en número 1 del món.
No ho ha fet mai públic, però possiblement la seva gran decepció esportiva va ser no haver estat seleccionat l'any 2000 per jugar la final de la Copa Davis contra Austràlia a Barcelona, i que va suposar la primera Davis per a l'equip espanyol. El destí, però, va voler que quatre anys després es tragués l'espina guanyant-la a Sevilla. Precisament, aquest desembre dirà adéu a la capital andalusa jugant el Masters d'Espanya, al qual ha estat convidat per acomiadar-se sobre la pista dels aficionats.


