Futbol

El Reus es queda sense l'anhelat ascens

L'equip del Baix Camp cau al camp de l'Ourense (2-1) i diu adeu al somni de Primera Federació després d'una gran temporada

Redacció Esport3Actualitzat

No ha pogut ser. Malgrat l'esforç, la lluita i el compromís d'una plantilla que ho ha donat tot, l'ascens a Primera Federació s'ha escapat. El Reus FC Reddis ha perdut al camp de l'Ourense per 2-1. Aquest resultat, unit a l'empat a 0 de l'anada al Municipal, fa que l'equip de Marc Carrasco s'hagi quedat a mig camí.

El partit a l'estadi d'O Couto ha estat de domini reusenc. Tot i això, els locals s'han avançat amb un gol de Rufo en el minut 8. A partir d'aquí, el Reus s'ha refet i ha controlat el joc. El premi ha arribat amb el gol de l'empat, al minut 31, gràcies a una acció de Fran Carbia.

 

Fins al descans, i durant el segon temps, feia la sensació que el Reus estava més sencer que el seu rival. Ha faltat generar més perill. En una de les poques arribades a l'àrea de l'Ourense, Justino Barbosa ha fet el 2-1 i ha acabat amb el somni reusenc.

Gran temporada d'un equip que acabava de pujar a Segona Federació, i que la temporada que ve ho tornarà a intentar.

Anar al contingut