Bàsquet

L'Akasvayu Girona presenta l'aler Antonio Granger, que enceta la segona etapa a l'ACB

L'Akasvayu Girona ha presentat Antonio Granger, un aler nord-americà que jugarà a Fontajau la temporada que ve. El jugador té 32 anys i arriba provinent de l'Efes Pilsen. Aquesta serà la segona etapa de Granger a l'ACB, ja que va vestir la samarreta del Caja San Fernando la temporada 2001-2002. El jugador de Detroit es va formar com a universitari a Boston, ha jugat en les millors lligues europees i ha disputat dues Finals Four.

Actualitzat
NOTÍCIES RELACIONADES
Anar al contingut