Flick, en l'entrenament matinal d'aquest dissabte
Flick, en l'entrenament matinal d'aquest dissabte (EFE)
Barça

Flick: "Per mi ha estat un privilegi treballar amb Lewandowski"

L'entrenador blaugrana donarà explicacions en roda de premsa (en directe a les 13h) del perquè de les absències dels jugadors

Redacció Esport3Actualitzat

El Barça s'ha entrenat aquest matí per preparar el partit de diumenge (21h) contra el Betis en una prèvia marcada per l'adeu de Lewandowski. 

Flick s'ha referit al davanter polonès i li ha agraït la feina feta aquestes quatre temporades amb el Barça: 

"Ha parlat amb l'equip i s'ha acomiadat. Ha passat uns anys molt bons aquí a Barcelona. Per mi ha estat un privilegi treballar amb ell, és un gran professional."

 

Sense de Jong ni Rashford

L'equip s'ha entrenat sense Rashford ni de jong. Sobre el neerlandès, Flick ha explicat que ja havia parlat amb ell i que no se sentia al 100%, motiu pel qual està descartat de cara al partit d'aquest diumenge. Pel que fa a Rashford, la baixa no està confirmada i encara hi ha una possibilitat que pugui jugar. 

ARXIVAT A:
LewandowskiHansi Flick
Anar al contingut