Cubarsí
Cubarsí, la nit de la consecució de la Lliga en el clàssic del Camp Nou (REUTERS)
barça

Missatge de Cubarsí al Girona abans de la final per la permanència

A tres dies de la dramàtica visita de l'Elx a Montilivi, el central del Barça injecta ànims als de Míchel

Redacció Esport3Actualitzat

Un campió de Lliga com Pau Cubarsí capgira la classificació i es troba el seu club de formació passant angúnies quan falta una jornada per concloure la Lliga. Al central del Barça li dol la situació del Girona, on va jugar fins a la categoria alevina, quan va entrar a la Masia.

A tres dies de la final per a la salvació en què s'ha convertit la visita de l'Elx a Montilivi, ha enviat un missatge de suport als de Míchel en una entrevista al "Tot costa" de Catalunya Ràdio:

"És un club al qual sempre tindré afecte perquè, al final, em va ajudar a ser futbolista els tres anys que vaig ser al planter. Li tinc aquest afecte sempre especial. I esperem que aquest dissabte pugui aconseguir la victòria contra l'Elx a casa, amb tota l'afició, i a veure si es pot quedar a Primera."

Malgrat això, Cubarsí no podrà animar els blanc-i-vermells ni des del camp ni des de la televisió. A la mateixa hora del duel més dramàtic de dissabte, el de l'Estanyol estarà tancant el campionat a Mestalla davant el València.

"Vull ser més líder"

Amb 19 anys, Cubarsí ha completat la seva tercera temporada al primer equip del Barça. Sempre disposat a créixer i millorar, el gironí té clar quin és el pas endavant que vol fer de cara al futur. En l'entrevista amb Jordi Costa, ha remarcat que vol ser "més líder":

"Vull millorar el meu lideratge al camp, agafar experiència i enfortir el rol de líder."

El balanç de la temporada del Barça és bo, segons Cubarsí.

"No haver guanyar la Champions és una espineta, però no per això podem considerar que la temporada sigui incompleta."

A nivell personal, el blaugrana ha reconegut que acaba la temporada millor de com la va començar. 

"Els primers mesos no em sentia del tot bé, ni mentalment ni físicament. Ho he posat tot de part meva per acabar de la millor manera possible, gràcies als consells de la gent de casa i treballant de valent en cada entrenament."

El central gironí no ha semblat preocupat per la possible arribada d'un central:

 "Tenim un nivell de centrals espectacular, tant a la plantilla com al futbol base."

Finalment, ha tingut paraules de suport cap a Fermín, víctima d'una lesió que l'ha deixat fora del Mundial:

"La seva lesió ha estat un pal, és un moment dur, però tots els companys estem al seu costat."

ARXIVAT A:
Pau Cubarsí
ÀUDIOS RELACIONATS
Anar al contingut