
De camí a Oslo: 4.000 aficionats s'hi desplaçaran per veure la final
L'expedició blaugrana va cap a Noruega per mirar d'emportar-se la quarta Lliga de Campions
El Barça femení està viatjant cap a Oslo, on demà passat s'enfrontarà a l'Olympique de Lió a la final de la Champions de futbol. Aquest migdia s'ha publicat la convocatòria. Hi són Caroline Graham, que ha rebut l'alta mèdica, i Irene Paredes, tot i que Paredes s'ha entrenat al marge de l'equip aquest dijous.
Propera parada: final de la Champions ✈️ #BarçaxAMIRI pic.twitter.com/q2bEcQlKwW
FC Barcelona Femení (@FCBfemeni) May 21, 2026
L'expedició blaugrana viatja acompanyada de Laia Aleixandri, lesionada de llarga durada.
EL @FCBfemeni, DE CAMÍ A OSLO
Caroline Graham ja té l'alta mèdica
4.000 culers donaran suport a les blaugranes
#UWCLfinal #UWCL pic.twitter.com/65YevdhFHc Esport3 (@esport3) May 21, 2026
Desplaçament culer
El Barça ha tornat unes 200 entrades de les 2.500 que li va adjudicar la UEFA. I també hi haurà el gruix d'aficionats blaugranes que s'hi desplacin, que ho faran al marge del viatge que ha organitzat el club. En total, prop de 4.000 blaugranes donaran suport a l'equip a Noruega. Els primers aficionats ja hi van aquesta mateixa tarda.
Si el Barça guanyés la Champions, la celebració seria diumenge, a partir de les set de la tarda, a l'avinguda Maria Cristina de Barcelona.
Hi haurà un xàrter que volarà de Barcelona a Oslo el mateix dia del partit, on hi haurà diversos familiars i acompanyants de les jugadores, dels membres de l'equip i de directius i treballadors del club.
La Champions és el gran repte de la temporada, l'últim títol que els queda per completar un curs perfecte després d'haver guanyat la Lliga, la Copa de la Reina i la Supercopa.

