
Vandalisme contra els jugadors del Nàstic
Fins a 9 jugadors han denunciat que es van trobar les rodes dels cotxes punxades en la seva tornada de Tarazona
El Nàstic està vivint hores complicades. En l'aspecte esportiu, es troba en zona de descens de la Primera Federació després d'una dolorosa derrota a Tarazona (2-0). Una situació que no és casual, veient la ratxa de l'equip les darreres setmanes.
Aquesta mala situació s'ha traduït en un divorci amb l'afició. I aquest divorci s'ha manifestat de la forma més desagradable: amb un acte vandàlic cap als integrants de l'equip grana: fins a 9 jugadors es van trobar les rodes dels seus cotxes punxades quan van tornar de Tarazona, segons informa el Diari de Tarragona.
Els fets van passar a l'aparcament del Nou Estadi, on els jugadors de l'equip havien deixat els seus vehicles particulars per agafar l'autocar de l'equip que els traslladava a Tarazona, on van perdre el partit amb un rival directe per aconseguir la salvació. Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació per mirar de trobar els responsables d'aquests actes de vandalisme.
Al Nàstic li queden dos partits per revertir la situació: dissabte que ve rep l'Europa, que es juga un lloc al play-off d'ascens, i acaba la Lliga el 24 de maig al camp de l'Hèrcules, on ja no s'hi jugarà res.
La reacció del club
El Nàstic ha reaccionat mitjançant un comunicat en què "condemna fermament els actes vandàlics", i asseguren que "tant l'entitat com les persones afectades, a títol individual, han posat els fets en coneixement de les autoritats competents".
Comunicat oficial, 11/05/2026https://t.co/oKbqnjjbuK
— NÀSTIC DE TARRAGONA (@NASTICTARRAGONA) May 11, 2026
Tot i que el club assegura ser "plenament conscient de la situació esportiva actual", considera que "cap mostra de violència ni cap incitació a aquesta pot ser tolerada, ja que es tracta d'una línia que no s'hauria de traspassar en cap àmbit de la societat".
Per altra banda, esperona a l'afició de cara a les dues jornades que manquen, que marcaran el futur del club: "La unitat, el treball i el suport mutu seran determinants per mantenir vives les opcions d'assolir la permanència a la categoria".

