
El Barça catalanitza el nom de les seves botigues
La nova imatge visibilitzarà el compromís del club blaugrana amb l'impuls a la normalització de la llengua catalana
El compromís del FC Barcelona amb la promoció i normalització de la llengua catalana, aprovat per la junta directiva el 24 d'abril passat, comença a veure's reflectit en la imatge del club blaugrana. Els primers moviments s'han vist a les diferents botigues oficials que té repartides l'entitat barcelonista, que ja estan modificant els seus rètols. Del "Barça Store", en anglès, que lluïa fins ara en els establiments, s'ha passat al nou "Barça Botiga", en català, que es trobarà tothom que hi passi per davant.
La primera botiga en què s'ha produït la substitució dels rètols és la de l'Spotify Camp Nou. Les 20 restants, tant botigues físiques com centres que operen sota el règim de llicència, aniran transformant la seva imatge les pròximes setmanes.
Emmarcat en la campanya "Català per a Tothom", promoguda per Òmnium Cultural, el Barça posa el seu granet de sorra en l'impuls de l'ús de la llengua catalana.